گزارشی از اولین دوره‌ آکادمی رشد شیراز

دسته‌بندی نشده
نازنین حبیبی
توسط نازنین حبیبی ۱۵ آبان ۱۳۹۸

اولین دوره‌ی جامع وب آکادمی رشد شیراز از شهریورماه 1398 آغاز به کار کرد. این دوره که با هدف آموزش و تربیت افراد جویای کار تهیه و تدوین شده است روزهای زوج هر هفته از ساعت 17 تا 20 میزبان دانشجویان و علاقه‌مندان است. در این گزارش قصد داریم به طور مختصر به حال و هوای این روزهای کلاس‌های آکادمی بپردازیم.

 

 

میایم آکادمی که چی بشه؟

ما به کلاس‌های آکادمی میریم تا در محیطی صمیمی و تخصصی با اساتید مجرب و کاربلد در یک دوره چند ماهه به همه آموزش‌هایی که برای کار در دنیای واقعی بهشون نیاز داریم، آماده بشیم. این دوره برای کارجویان، علاقه‌مندان و دانشجویان به مشابه یک دوره سرمایه‌گذاری میمونه که با تمرین و ممارست هرچه بیشتر بازده بالاتری هم داره.

درآکادمی رشد چه اتفاق‌هایی افتاد؟

در آکادمی رشد به طور کل به آموزش دوره‌های html/css/javascript/ui/ux و … پرداخته میشود(برای مشاهده همه دوره ها اینجا کلیک کنید).

پس از دوماه که از فعالیت اساتید و دانشجویان در آکادمی رشد میگذره دانشجویان در ابتدا به طور کل با مفهوم رابط کاربری(UI) آشنا شدند(برای مشاهده گزارش دوره UI اینجا کلیک کنید). این دوره که توسط استاد یحیی تاشک برگزار شد 5 جلسه به طول انجامید. پس از انجام پروژه و تکالیف دوره UI دانشجویان بلافاصله برای دوره بعد آماده شدند.

 

در دوره html و css با سخت‌تر شدن مباحث کم کم پروژه‌ها وسیع‌تر شدند و تمرین و ممارست در دانشجویان جدی‌تر شد. این دوره به تدریس استاد حامد تکمیل در 11 جلسه تشکیل شد.

 

 

 

در دومین ماه از فعالیت آکادمی رشد دوره جاوا اسکریپت در حال برگزاری است. برای این آموزش به طور کل 5 جلسه در نظر گرفته شده است. هدف دوره آموزش ابتدایی جاوا اسکریپت است و از جمله مباحثی که تا جلسه سوم به آن پرداخته شد میتوان به مبحث متغیر ها، عملگر ها، دستورات شرطی، حلقه ها، توابع و … اشاره کرد. مدرس این دوره استاد محمود اسدی میباشد.

 

حاشیه‌هایی از آکادمی …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نازنین حبیبی
نازنین حبیبی