شروع به کار آکادمی رشد شیراز

رخداد ها
حامد تکمیل
توسط حامد تکمیل ۱۸ تیر ۱۳۹۸

بسیاری از کارفرمایان و موسسان استارتاپ ها نیازمند نیروهای مرتبط هستند که در این راه با سختی های زیادی روبرو هستند که مهمترین آن کمبود شدید نیروی قابل اتکا است. آکادمی رشد شیراز با توجه به نیاز کنونی بازار برای تربیت دو قشر نیرو با ماهیت های فنی و کسب کار دوره هایی جامع تدارک دیده تا به یکی از نیازهای مبرم اکوسیستم در بعد جلب نیروی مورد نیاز پاسخ بگوید.

با توجه به اهداف تیم جامعه کسب و کار شیراز در خصوص ارتقا اکوسیستم استارتاپی شیراز راه اندازی آکادمی رشد کلید خورد و پس از طی مراحل اجرایی به ثمر نشست.

جلسه فعالان اکوسیستم استارتاپی شیراز با معاون ICT استان فارس

ضروری و بایسته است که این دوره با حضور مربیان سرشناس و دارای تجربه عملی در همان حوزه تشکیل شود و در روند تبلیغاتی این دوره ها مشخصات و هویت کامل اساتید بازگو شود تا در مخاطبان ایجاد رغبت کند.

ورودی های این دوره ها می بایست در مصاحبه ابتدایی شرکت کنند. در این مصاحبه دانشجو اطلاعاتی تکمیلی در خصوص دوره ها کسب کرده و حسب نیاز از راهنمایی مشاوران برای انتخاب بهترین مسیر بهره‌مند می‌گردد.

در ادامه با هماهنگی آکادمی و صاحبان کسب و کارها افرادی که دوره را با موفقیت سپری کنند به سمت کارورزی هدایت شده و نکات لازم در این خصوص به طرفین یادآوری خواهد شد.

برگزاری این دوره در راستای ارتقا اکوسیستم استارتاپی شیراز و استان فارس است. هدف این طرح پاسخگویی مناسب به نیازهای مبرم اکوسیستم استارتاپی شهر بوده تا از این رهگذر تجاربی موفق حاصل شود و استراتژی های کلان پس از آن ترسیم گردد.

برای مشاهده جزییات دوره های آکادمی رشد شیراز کلیک کنید

حامد تکمیل
حامد تکمیل

مدیر اجرایی پارسکُدرز، اولین بازار کار آنلاین ایران و دبیر و موسس جامعه کسب و کارهای اینترنتی فارس